18 de maig 2011

Crònica de campanya 13: L'acte central a Gràcia



Ahir dia de Gràcia. Teniem l'acte central a Gràcia amb Xavier Trias a l'ACIDH. Trias es va comprometre a treballar amb les entitats i no fer-los la competència, com tan passa a Gràcia. L'ambient de l'acte resumeix aquest, vam sortir tots excitats i contents. Si les campanyes són estats d'ànim, anem directes cap a una victòria important.

Pel matí vam tenir l'acte de projecció exterior, on Trias proposa recuperar l'ambició perduda.

La meva campanya va ser matí de despatx, com quasi cada dia, i tarda de Gràcia, amb entrevista a Ràdio Gràcia i l'acte de Gràcia.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ho vaig veure per TV.

Avui al districte Sant Martí, es preparava un acte per la gent gran, he vist molta gent que hi anaven.

Ahir al carrer Guipúscoa, ens varem trobar al Regidor Narvaez vestit d’impecable tratje blau , corbata i camisa blanca, nomes li faltava el mocador rosa a la butxaca .

Anava per el barri, amb una bici del Bicing, al mes pur estil Alberto Contador o Lance Armstrong.

Anar amb tratje i corbata vol dir algo? Jo crec que no, més aviat em recordava al típic banquer intentant encolomar-te una hipoteca per 50 anys

Curiosament estava aturat parlant molt amistosament amb els militants d’una caseta de IU.

No vaig agafar lap propaganda electoral que em van oferir i molts vianants del carre Guipuscoa pasaban de llarc.


salutacions
Joan

20:35  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home