Sobre l'estratègia comunicativa del PSC-PSOE
És una estratègia comunicativa de màrqueting, no de política, perquè qui la dirigeix és un home de màrqueting, i no un polític.
Consisteix en culpar a l'altre del que són els teus mals, quelcom que podria ser definit com de cinisme polític.
El PSC-PSOE culpa els adversaris d'allò que són punts dèbils seus, com culpar als altres de la crisi, de la corrupció, de no tenir idees ni projecte, de lluitar només pel poder... al final allò del que acusen és allò que tenen ells. Observis com les declaracions dels seus dirigents polítics són sempre dirigides als altres, sempre parlen dels altres, CiU, PP.... mai d'ells.
Amb aquesta estratègia, i uns potents altaveus comunicatius, com a mínim sembren confusió, i molt sovint aconsegueixen allò de "tots els polítics són iguals", situació preferible a la d'una qualificació concreta negativa només pel PSC-PSOE.
Potser això és una gran estratègia de màrqueting comunicatiu, però el que segur no és és política.
2 Comments:
Avui una mostra més. Carme Figueras acusa Artur Mas d'haver estat en una discoteca la nevada del 2001.
Un altre exemple:
Joan Ferran acusa CiU de frenar la MAT i per tant de ser el causant de tot el que està passant a les comarques de Girona arrel de la nevada.
Publica un comentari a l'entrada
<< Home