01 de desembre 2009
Dades personals
- Nom: Carles Agustí
Llicenciat en Ciències Polítiques i tinc estudis d'Història. Comissionat de Participació Ciutadana i Associacionisme de l’Ajuntament de Barcelona. Professor de la URV. Co President de l’Observatori Internacional de Democràcia Participativa (OIDP) i Vicepresident de l’Associació Catalana de Comunicació i Estratègia Política (ACCEP) i membre del Consell Rector del Centre d’Estudis i Opinió de la Generalitat (CEO). Secretari d’Organització de CDC BCN. He estat Director General d’Afers Interdepartamentals i Responsable o Coordinador dels programes electorals de CiU a les eleccions Europees 2009, Catalanes 2010 i municipals de Barcelona 2011. També he estat President de CDC Gràcia, Portaveu del Grup Municipal de CiU a Gràcia, Assessor del Grup Parlamentari de CiU, President de la JNC a BCN i Responsable d’Internacional de la JNC.
Crea el teu distintiu
EL MEU NÚVOL DE TAGS, O PARAULES MÉS UTILITZADES EN AQUEST BLOG (CLICA A SOBRE DEL REQUADRE PER VEURE-HO)
SUBSCRIPCIÓ: PER TAL DE SUBCRIURE'T A AQUEST BLOG I REBRE NOTIFICACIÓ DE CADA ACTUALITZACIÓ SIMPLEMENT ENVIA UN CORREU ELECTRÒNIC A L'ADREÇA cagustih@bcn.cat POSANT AL TÍTOL DEL MISSATGE: ALTA ESTEL BLANC
VOLS SABER ON T'UBIQUES IDEOLÒGICAMENT?. DEMOCRACIAWEB T'OFEREIX AQUESTA OPCIÓ RESPONENT UN SIMPLE QÜESTIONARI I T'UBICARÀ DE MANERA AUTOMÀTICA EN ELS DOS EIXOS. CLICA AQUÍ I VES A L'APARTAT QUI SOC? ON SOC?
Textos anteriors
- Madrilenyització
- La Dignitat de Catalunya
- Lideratge
- La foto: Obres inútils a Penitents?
- La Foto: Nou Mercat de la Llibertat
- La foto: Desallotjament Casal Popular
- La foto: La nova Oficina d'Atenció al Ciutadà
- Símptomes d'error al Barça
- La Foto: Vallcarca - Farigola
- La foto: De mal gust
2 Comments:
Amic, els carrers son les arteries de una ciutat, i amb la mania que teniu de "pacificar" el transit, heu aconseguit que els forasters de Barcelona no hi vinguem a comprar.
Fa deu anys, els tarragonins, abans de comprar un moble o un vestit de preu, veníem a Barcelona a tombar i veure botigues.
Ara, ens heu fet fora. Preteneu que vinguem amb tren, i que anem de botigues amb autobús carretejant els paquets tot el dia al restaurant i al cinema, i tornem de nit a Tarragona amb tren carregats com rucs. Dons ja ho veus, les botigues de Barcelona tanquen, car sou 1.500.000 habitants i 250.000 pobres i la resta de catalans som 6 milions, però a Barcelona ja no hi anem.
El carrer Aribau fa por de nit, i els dissabtes tot està tancat, car ningú va a comprar si no pot aparcar-hi a prop sense pagar una fortuna.
¿I que els busos tarden?. jajaja estrenyent els carrers i bloquejant la Avinguda de Roma i el carrer Balmes, dons els autobusos es queden col•lapsats també: el transport urbá a prendre vent.
Colla de pijo ecologistes, mengeu-vos Barcelona tots sols i arruïnats.
Bé, això de pijos ecologistes no se per qui deu anar, en tot cas jo ni estic al Govern de la ciutat ni soc d'ICV, per tant entenc que no deu anar per mi.
Referent al que dieu, la reducció del vehicle s'ha de fer en la mateixa proporció que ha d'haver una xarxa de transport públic eficient substitutòria, cosa que ara no hi és.
Pel que fa als qui veniu de fora, l'ideal seria que vinguessiu amb cotxe i poguessiu aparcar en grans aparcaments a l'entrada de la ciutat, perfectament connectats amb el centre per transport públic.
En tot cas, tot aquest debat no treu que els autobusos han de fer el seu servei de manera correcta i amb intervals de pas raonables, que vol dir no massa més de 5 minuts d'espera.
Publica un comentari a l'entrada
<< Home