03 de setembre 2009
Dades personals
- Nom: Carles Agustí
Llicenciat en Ciències Polítiques i tinc estudis d'Història. Comissionat de Participació Ciutadana i Associacionisme de l’Ajuntament de Barcelona. Professor de la URV. Co President de l’Observatori Internacional de Democràcia Participativa (OIDP) i Vicepresident de l’Associació Catalana de Comunicació i Estratègia Política (ACCEP) i membre del Consell Rector del Centre d’Estudis i Opinió de la Generalitat (CEO). Secretari d’Organització de CDC BCN. He estat Director General d’Afers Interdepartamentals i Responsable o Coordinador dels programes electorals de CiU a les eleccions Europees 2009, Catalanes 2010 i municipals de Barcelona 2011. També he estat President de CDC Gràcia, Portaveu del Grup Municipal de CiU a Gràcia, Assessor del Grup Parlamentari de CiU, President de la JNC a BCN i Responsable d’Internacional de la JNC.
Crea el teu distintiu
EL MEU NÚVOL DE TAGS, O PARAULES MÉS UTILITZADES EN AQUEST BLOG (CLICA A SOBRE DEL REQUADRE PER VEURE-HO)
SUBSCRIPCIÓ: PER TAL DE SUBCRIURE'T A AQUEST BLOG I REBRE NOTIFICACIÓ DE CADA ACTUALITZACIÓ SIMPLEMENT ENVIA UN CORREU ELECTRÒNIC A L'ADREÇA cagustih@bcn.cat POSANT AL TÍTOL DEL MISSATGE: ALTA ESTEL BLANC
VOLS SABER ON T'UBIQUES IDEOLÒGICAMENT?. DEMOCRACIAWEB T'OFEREIX AQUESTA OPCIÓ RESPONENT UN SIMPLE QÜESTIONARI I T'UBICARÀ DE MANERA AUTOMÀTICA EN ELS DOS EIXOS. CLICA AQUÍ I VES A L'APARTAT QUI SOC? ON SOC?
Textos anteriors
- La foto: Punts negres
- La foto: Manca de civisme 2
- La foto: Manca de civisme
- La foto: Iots
- La foto: Trambaix
- La foto: Passeig
- La foto: Marcadors
- La foto: Crisi
- La foto: Plaça de les dones del 36
- La foto: Pregó alternatiu
4 Comments:
en un lloc o altre s'ha d'aparcar oi? Quina alternativa proposes?
Però no es pot envair la pràctica totalitat de l'espai de pas del vianant per fer-ho.
Per exemple poder aparcar a les voreres que permetin l'aparcament de la moto i un espai raonable de pas de vianant alhora. Que de fet és el que ja hi ha ara, passa que no s'aplica, a favor de les motos en alguns casos, però també en contra.
però si posen la moto al mig molestarà als cotxes que hi passin (pocs, però en passen).
al final, la solució aplicada pels moterus és la més lògica:estacionar entre la paret i l'espai central (destinat als cotxes). La gent passegem pel mig sense problemes i quan ve un cotxe ens apartem (que en passen molt pocs, per aquí).
L'Ajuntament no acostuma a pensar, per això és positiu fixar-se en la intel.ligència col.lectiva espontànea. Problema resolt :)
Ara q no vinguin els de l'ajuntament a pintar a terra per indicar on s'ha d'aparcar eh? normalment funciona millor al revés: fixa't on aparca la gent i després destina-hi aquella zona a aparcament.
El que dius, aplicat a Guilleries, potser tens raó, però no a altres llocs. Ja miraré de penjar fotos d'altres llocs on tot això no està tan clar.
Gràcies pels comentaris.
Publica un comentari a l'entrada
<< Home